onsdag 27 februari 2019

Lista på OpinionAPP Paneler för Betalda Undersökningar

I denna post vill jag lista lite fler paneler från OpinionAPP som gör att man kan tjäna pengar på betalda undersökningar online.

Det finns även en uppdaterad lista på undersökningspaneler som inte bara är OpinionAPP

Varje undersökning betalar olika. Det kan vara från 10kr för 10 minuter till 20kr för 15 minuter. Senaste tiden har många nya paneler som är bra kommit upp och de använder ett system som heter Cint för att få sina undersökningar. Under ser du en lista på ett flertal paneler som du kan tjäna pengar på med appen.


  1. Ebuno (Ej OpinionAPP längre)
  2. Schibsted-panelen
  3. Perfect day panelen
  4. Bluberry land
  5. Knyt panelen
  6. Tara-panelen
  7. Blocket-panelen
  8. TyckOmTv
  9. Discshop
  10. Panoramapanel
  11. Telluspanel
  12. DN-Panelen
  13. Musikpanelen
  14. Musikjuryn panelen
  15. Discoverypanelen
  16. Nordicpanelen
  17. Triaba
  18. VeckoRevyn-panelen
  19. Panelen
  20. Vi Föräldrar-panelen
  21. Sköna hem-panelen
  22. 123minsida
  23. Konsumentpanelen
  24. Family Living-panelen
  25. Feber
  26. Allt om trädgård
  27. Expressen
  28. Allt om mat
  29. ABC Poll
  30. Hela Gotland
  31. VOC Nordic
  32. Mantap
  33. Filmstaden
Jag kommer löpande att lägga in fler paneler. Om ni har fler paneler som ni tycker är bra kommentera gärna så lägger jag in den i listan!

Målet med denna lista är att få in 100 stycken paneler och sedan rösta vilka som är de bästa för att fler ska lättare kunna hitta de absolut högst utbetalande OpinionAPP panelerna från Cint.

Hur mycket paneler ska man ha i sin OpinionAPP?

Jag tycker det blev väldigt utspritt när jag hade alldeles för många paneler tillagda så nu har jag 5 stycken från av de som är höst rankade i listen över.

Hoppas denna lista ger någon nytta för alla som vill tjäna lite extra pengar genom betalda undersökningar!


De bästa sidorna för betalda undersökningar

Det finns många bra sidor för betalda undersökningar men min absoluta favorit är nog Ebuno. Deras hemsida är unik och dessutom har de en egen app för både Android och iPhone att göra i. De flesta paneler mailar bara ut undersökningarna och så får man även en notis i OpinionAPP men på Ebuno kan man gå in på deras användarpanel och göra massa olika undersökningar från andra företag än bara CINT. Jag gillar även Nordstat då de har en bra app som inte kör OpinionAPP utan deras helt egna system. Så de bästa sidorna förutom CINTs OpinionAPP är Ebuno och Nordstat helt klart. Jag brukar kombinera att köra CINT-panelerna och Ebuno samt Nordstat och då får jag ett konstant bra flöde av undersökningar. Vissa dagar får jag mer från OpinionAPP och andra dagar får jag mycket mer på Ebuno. Det bäst med Ebuno är nog att det är väldigt roligt att använda deras panel då det finns mycket fler saker att göra där än bara undersökningar som att man kan spela olika spel för att tjäna pengar på samt så får man 2 poäng gratis varje timma och man får 10% av de sina kompisar får (om man bjudit in de med sin länk).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar